Bonjour!
D'boardFollow
ѕᴀʀᴀн oвѕᴇѕιcĸ


Take.A.Note


Jangan pernah menilai seseorang itu dari kisah silamnya dan janganlah kamu mematahkan semangat seseorang yang ingin berhijrah (kembali kepada fitrah) kerana mereka masih mempunyai hati yang mahu mencari redha Allah SWT.




. B U S I N E S S . R E V I E W .

FB PAGE : OBSESICK.Shope
Credit To


Blogskin Review : LOVE.STORY
Picture Of : WeHeartIt
Designed By : AINUN SARAH












Cheers To Study
| Wednesday, March 19, 2014 | 0 comments
Assalamualaikum Ukhwah Fillah !

Alhamdulillah, harini aku dapat meng-update-kan new entry for my blog. Alaa, bukan lama mana pun, baru beberapa minggu yang lepas saja ada updated. Ehem ehem, just nak kabo ke uolss, FINAL EXAM is around the corner. Haaa, gila tak cuka baq hang. Hahha, keluaq habih loghat utara aku. Tapi dalam dok menunggu final exam, masih banyak assessment perlu disiapkan. Presentation about our product, quiz, test, case study. Ya Allah, banyak betul dugaan sebelum nak final exam. Biasalah, asam garam kehidupan seorang pelajar. Tak semua orang akan dapat lalui zaman pelajar IPT, hanya segelintir namun masih ada yang mahu bekerja di usia muda. Itu juga salah satu cabaran dan dugaan. Sambil bekerja, we can learn too and enjoy with the job. 

Takda apa sangat nak cerita kali ni, saja nak nampak macam hidup sikit blog aku ni haa. Kau hade ke haa? Hahha. Emm, satu lagi nak kabo, toksah sibuk nak care ke orang lain, tapi sibukkan care ke diri sendiri. Jadi student IPT kena bijak pilih kawan, pandai jaga diri, tidak terlalu bergantung dengan orang lain and most important, you can be yourself. Nobody will help you if you never help yourself. Keep it up, just look for your future, don't looked back about the past. Hmm, aku speaking bukan main rancak je kan. Hahaha. K laa, nak merapu banyak2 tak boleh, nanti orang naik meluat nak baca blog aku. Hilang laa pembaca setia aku nanti haa. Hehehe. Emm, k arr, wassalam :)

Older Post | Newer Post