Bonjour!
D'boardFollow
ѕᴀʀᴀн oвѕᴇѕιcĸ


Take.A.Note


Jangan pernah menilai seseorang itu dari kisah silamnya dan janganlah kamu mematahkan semangat seseorang yang ingin berhijrah (kembali kepada fitrah) kerana mereka masih mempunyai hati yang mahu mencari redha Allah SWT.




. B U S I N E S S . R E V I E W .

FB PAGE : OBSESICK.Shope
Credit To


Blogskin Review : LOVE.STORY
Picture Of : WeHeartIt
Designed By : AINUN SARAH












New sem will coming
| Wednesday, June 04, 2014 | 0 comments
Assalamualaikum Akhi Ukhti.
Salam ukhuwah fillah :)

Nahhh, lamanya tak update blog aku ni. Hmm, agak berhabuk sebab lama sangat tinggal. Fiuhh fiuhh *tiup habuk*

Okay, now i'm just having fun my sem breaks. It's 2 month sem break, too long. Kalah budak sekolah okay, hahha.. Biasalah, dah jadi budak ipt, cuti semakin banyak, subjek semakin sikit, tapi fikiran semakin meluas. Ohh damn, i need more ideas for make something new. You know what, budak marketing ni sangat memerlukan idea yang meluas untuk cipta one new own product. It's look hard, but we need to try make it new to attract people. Sometime we need to think out of box. What we need is what people need. Am i right?

Dah dah, dok merapu pulak aku ni, Haishhh.. Just nak bagitau, kos yang aku amik tu sumpah best. Tak terlalu fokus untuk satu benda. It's very too open minded. Adik-adik yang amik kos marketing mesti akan rasa tertekan pada mulanya, but it will be fun when you learn it more and more.

Arghh, lantak laa english aku very bad. But i'm try to improve my english smoothly. Aku bukan "TERER" pun dalam BI, SPM pun cukup-cukup makan jaa. Hahahaha. 

Sem break aku kali ni aku habiskan untuk job part time aku. Boleh laa, income dia. Bukan nak berjimba selalu. hihi.. But, stay at here make me miss my hometown. Especially my mom :'(  Miss her so badly.

Okay, takat ni jaa kot na habaq. Hat lain boleh scrolling kat profile twiiter aku. Hewhew..  :p

Older Post | Newer Post